Friday, March 30, 2012

More colourful Teddies in Space

Hallo Ihr Lieben, heute möchte ich Euch einige der farbenfrohen Teddies in Space zeigen, die ich gerade in Kollaboration mit Philipp Jordan mache.






Genau wie bei meinen One-toe-bears habe ich so viele Ideen, welche Farben und Formen ich noch kombinieren könnte, um noch mehr Teddies in Space zu machen. Das neue Projekt macht mir also riesigen Spaß. Gerade erst ist ein blauer Teddy in Space fertig geworden. Mehr Infos gibt' übrigens jetzt auch auf unserer Website.
























Dear readers, today, I would like to present you some of my colorful Teddies in Space, which I have recently made in collaboration with Philipp Jordan.


It is like with my One-toe-bears, I have so many ideas which colors and shapes I still want to combine in order to create even more Teddies in Space. Frankly, I really enjoy the new project. I have just finished a blue one. For more information please have a look at our website.

1 comment: